Valuace společnosti: Jak zvýšit hodnotu firmy a jak vaši společnost ohodnotí kapitálový trh?
Odborný garant akce: TARPAN Legal s.r.o., advokátní kancelář
————————————————————————————————————————————————————————-
Určeno:Majitelům firem, pracovníkům finančních oddělení a osobám zajímajícím se o fúze a akvizice.
————————————————————————————————————————————————————————- V rámci setkání se zaměříme na následující témata:
Valuace – hlavní témata:
Valuace společnosti: jak na to, výběr metodologie a jak se vaši firmu bude dívat kapitálový trh.
Finanční výkonnost a metriky: EBITDA, cash flow, růst výnosů, ziskové marže, návratnost investic, poměr dluhu k vlastnímu kapitálu, obchodní plánování a rozhodování: Předpovídání budoucích peněžních toků, identifikace příležitostí k růstu a stanovení tržní hodnoty akcií.
Identifikace driverů společnosti: Jaké jsou hlavní drivery hodnoty společnosti a proč je důležité je identifikovat?
Valuace společnosti na základě minulosti vs. budoucnosti.
Postavení na trhu a průmyslové trendy: Podíl na trhu, zákaznická základna, konkurenční prostředí, inovace a technologické trendy.
Pověst značky a loajalita zákazníků: Májí „love brandy“ větší valuační multiple?
Manažerský tým a lidský kapitál: Jak ovlivňuje valuaci personální politika? Zkušenosti s vedením týmu, talent a udržení zaměstnanců, kultura a hodnoty.
Rizika a výzvy: citlivost na makroekonomické trendy, narušení odvětví, regulační a právní rizika, provozní rizika, konkurenční tlaky
Speciální témata:
Velikost společnosti – jaký vliv má velikost firmy na valuační techniky a multiply
Rozdíl mezi valuací pro B2C vs B2B společnosti
Valuace a očekávání různých kupujících: stratég vs. konkurent vs. finanční investor
Proces due diligence: Jaká jsou rizika, jaké jsou dopady a jak na to?
Papírová valuace vs. tržní valuace.
Struktura transakce: výhody a nevýhody okamžité platby a earnoutové struktury a kdy je vhodné použití těchto struktur transakce
Důležitost/nutnost procesu oslovení trhu a hledání kupujícího.
Negociace: jak to opravdu probíhá.
Plánování odchodu majitele a nástupnictví: Příprava na prodej společnosti, plánování nemovitostí, oceňování akcií pro potenciální kupce.
Duševní vlastnictví (IP), Inovace a technologie: Vývoj nových produktů nebo služeb, investice do nových technologií nebo výzkumu a vývoje, jaký má IP vliv na valuaci
Máte dotazy k tématu? Zašlete nám je.Přihlášení účastníci mohou prostřednictvím dopředu položených otázek ovlivnit obsah tématu a samozřejmě svými dotazy i přímo na setkání ovlivnit obsah vlastní diskuse.