Jak ovlivňuje správná interní komunikace výkon firmy?
Anotace:
V dnešní době se firmy napříč trhem potýkají s obrovským nedostatkem lidí. Snaží se je udržet, nejen motivované pro každodenní úkoly, ale i pro dlouhodobé udržení ve firmě je více než kdy jindy třeba budovat loajalitu a motivaci. Obrovsky tak vzrostla potřeba interní komunikace, interního marketingu a také externího PR. To co je klíčové si uvědomit je, že do problematiky interní komunikace vstupuje celá firma, její management i všichni zaměstnanci. Jak se dá v dnešní době, kdy je řada firem stále online docílit toho, že právě interní komunikace bude prostředkem k růstu firmy a udržení zaměstnanců a ne naopak? Jak se dá zabránit dezinformacím a současně posilovat důvěru ve značku zaměstnavatele? Jak může přispět zvýšená angažovanost zaměstnanců k lepším výsledkům firmy? Toto vše se dozvíte na interaktivním workshopu.—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Co se na workshopu dozvíte?
Co je vše skryto pod pojmem interní komunikace?
Jaké jsou základní principy pro “správnou” interní komunikaci?
Jak interní komunikace ovlivňuje chování zaměstnanců?
Praktické tipy pro nastavení správné interní komunikace
Tipy jak se dá interní komunikace přesunout do digitální podoby?
Jaké nástroje se dají k tomu využít?
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Pro koho je workshop vhodný?
Pro HR manažery firem, které potřebují posílit interní komunikaci, chtějí se zaměřit na digitalizaci komunikaci se zaměstnanci a chtějí se pobavit o aktuálních postupech a trendech v oblasti interní komunikace. Dále je workshop vhodný pro všechny manažery firem, kteří jsou součástí interní komunikace a záleží jim na jejím zlepšení.
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Proč se mám na workshop přihlásit?
Seznámíte se s principy interní komunikace ve firemním prostředí
Budete mít přehled o tom, jak si stojí vaše interní komunikace ve srovnání s jinými firmami a jaké nové nástroje případně zavést
Získáte praktické tipy a zkušenosti od odborníků a kolegů z HR
Získáte argumenty pro prosazení digitalizace interní komunikace
Setkání se zajímavými kolegy u dobrého cateringu 🙂
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Kdo budou lektory workshopu?
Hana OndráčkováHR konzultantka, lektorka a koučka s více než 25letou zkušeností z firem různých oborů podnikání a velikostí. Pracovala 8 let jako HR ředitelka Moravia Propag, byla personální manažerka ve společnosti Computer Press nebo specialistkou lidských zdrojů v Home Creditu. V současnosti působí rovněž jako lektorka programů MBA – European Business School a Ústavu práva a právní vědy.
Petr MikšovičZakladatel a jednatel společností SOVA NET, SOVA STUDIO a BEZONES. Ve své mnohaleté praxi se podílel na stovkách zajímavých inovačních projektech v oblasti IT, marketingu, obchodu a HR. Spolupracoval s firmami jako YTONG, Deceunick, CESK, IZOL-PLASTIK, Hyundai Motor, deHEUS, a mnoha dalších. Zajímá se hlavně o nové projekty a startupy, zavádění inovací do zaběhlých procesů, interním marketingem, PR a komunikací.
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Časový plán workshopu:
08:30 – 09:00 Prezence účastníků09:00 – 10:30 Interní komunikace, Interní PR a MKT10:45 – 11:15 Případové studie Hyundai, Oncomed, Retex11:15 – 12:00 Praktické rady a postupy pro sestavení strategie interní komunikaceDiskuse
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Cena: 1.490,- Kč vč. DPH člen RHK Brno1.790,- Kč vč. DPH nečlen Platbu prosíme poukázat bankovním převodem na: ČSOB, a.s., účet č.377350393/0300, variabilní symbol: 32030509
Členové RHK Brno mohou využít slevové kupony na akce v hodnotě 500,- Kč.
—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————- Informace, kontakt:tel.: 532 194 928,