Zákaznická zkušenost a konverzní poměr. Strategie vyššího prodeje.
ÚVOD
Systematický přístup k řízení prodeje a vztahů se zákazníky vám dá strategickou výhodu v boji o příjmy, zisk a růst. Vybavte své obchodníky nejmodernějšími nástroji, abyste eliminovali plýtvání časem a zvýšili konverzní poměr. Díky technologickému rozvoji můžeme jednoduše a kriticky vyhodnotit efektivitu prodejní organizace. Připravíme vaše manažery na profesionální řízení prodeje a úspěšné vedení a podporu členů prodejního týmu.
PRO KOHO JE WORKSHOP VHODNÝ?
Akce je vhodná pro firmy zabývající se přímým prodejem především v oblasti B2B.
PARTNER A ODBORNÝ GARANT:
ideas4u, s.r.o.
PROGRAM
- Jak na formalizované plánování v obchodě i marketingu.
- Jak nastavit standardy obchodu a definovat klíčové prodejní ukazatele.
- Jak řídit a vyhodnocovat prodejní aktivity pracovníků prodeje.
- Jak efektivně využívat a sdílet informace za využití CRM systému.
- Jak řídit vztahy s klíčovými zákazníky / Key account management.
- Jak definovat akviziční proces a ulehčit práci obchodníkům.
- Jak optimalizovat klíčové procesy mezi odděleními – efektivní průchod zakázky firmou.
- Marketingová strategie – propojení obchodu a marketingu.
Registrace