Design pro konkurenceschopnost: Jak prorazit na globálním trhu
Chcete expandovat na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? Nebo už podnikáte mezinárodně, ale hledáte nové strategie pro úspěch? Přijďte 9. dubna 2025 na workshop v Brně, který vám poskytne cenné know-how pro efektivní vstup na globální trh.
V prakticky zaměřeném programu si ujasníte, jaké cíle si stanovit, jaké formy expanze zvolit a na co si dát pozor. Dozvíte se také více informací o možnostech finanční podpory v rámci projektu DESIGN 3 agentury CzechTrade, který nabízí až 70 % způsobilých výdajů na exportní marketing, průmyslový design či účast na zahraničních veletrzích.
OBSAH WORKSHOPU:
Základy teorie
- Motivace ke vstupu na zahraniční trh
- Stanovení cílů a strategický přístup
Strategie vstupu na zahraniční trh
- Reaktivní vs. proaktivní přístup
- Vztah mezi trhy a produkty
Možnosti expanze
- Formy vstupu na zahraniční trh a jejich charakteristika
- Kritéria výběru vhodné strategie
Výhody a rizika jednotlivých forem vstupu
- Klíčové faktory rozhodování
Interaktivní část
- Analýza motivace podniku a identifikace potřeb
- Formulace cílů a měřitelných KPIs
Představení projektu DESIGN 3
- Podmínky pro zapojení do programu
- Možnosti finanční podpory
Individuální konzultace
- Přizpůsobení strategie konkrétním podmínkám podniku
Seminář se uskuteční v rámci aktivit Design Centra CzechTrade
Termín: středa, 9. 4. 2025 (09.00–13.00 hodin)
Místo konání: Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 569/3 (areál BVV)
Registrace zdarma a další podrobnosti ZDE.
Zdroj: CzechTrade
Ilustrační foto: Shutterstock