Design pro konkurenceschopnost: Jak prorazit na globálním trhu

Aktualizováno
24. 3. 2025

Chcete expandovat na zahraniční trhy a nevíte, kde začít? Nebo už podnikáte mezinárodně, ale hledáte nové strategie pro úspěch? Přijďte 9. dubna 2025 na workshop v Brně, který vám poskytne cenné know-how pro efektivní vstup na globální trh.

V prakticky zaměřeném programu si ujasníte, jaké cíle si stanovit, jaké formy expanze zvolit a na co si dát pozor. Dozvíte se také více informací o možnostech finanční podpory v rámci projektu DESIGN 3 agentury CzechTrade, který nabízí až 70 % způsobilých výdajů na exportní marketing, průmyslový design či účast na zahraničních veletrzích.

OBSAH WORKSHOPU:

Základy teorie

  • Motivace ke vstupu na zahraniční trh
  • Stanovení cílů a strategický přístup

Strategie vstupu na zahraniční trh

  • Reaktivní vs. proaktivní přístup
  • Vztah mezi trhy a produkty

Možnosti expanze

  • Formy vstupu na zahraniční trh a jejich charakteristika
  • Kritéria výběru vhodné strategie

Výhody a rizika jednotlivých forem vstupu

  • Klíčové faktory rozhodování

Interaktivní část

  • Analýza motivace podniku a identifikace potřeb
  • Formulace cílů a měřitelných KPIs

Představení projektu DESIGN 3

  • Podmínky pro zapojení do programu
  • Možnosti finanční podpory

Individuální konzultace

  • Přizpůsobení strategie konkrétním podmínkám podniku

Seminář se uskuteční v rámci aktivit Design Centra CzechTrade

Termín: středa, 9. 4. 2025 (09.00–13.00 hodin)

Místo konání: Regionální hospodářská komora Brno, Výstaviště 569/3 (areál BVV)

Registrace zdarma a další podrobnosti ZDE.

Zdroj: CzechTrade

Ilustrační foto: Shutterstock

Sdílet článek prostřednictvím