Program

Nečekejte žádné fiktivní příklady. Představíme vám skutečné příběhy velkých i menších firem, podíváme se také do zahraničí a především ukážeme konkrétní čísla a data.

Jedno odpoledne, spíkři s bohatými zkušenostmi z branže, přednášky s praktickými ukázkami. Pokud se chcete posunout minimálně před 99 % vaší konkurence, tak na našem workshopu zkrátka nemůžete chybět.

Témata a Speakeři: 

  1. Jak může brand tracking pomoci ve Vašem podnikání a proč se vyplatí:

Eva Sklenářová - Senior Research Manager, ResSOLUTION Group
Jakub Fulín - Media Solutions Director, ResSOLUTION Group

Jak je důležitý tracking pro efektivní budování značky a co vše je možné v rámci něj sledovat. Ukážeme Vám, jakou zvolit cílovou skupinu, jak nastavit velikost vzorku, periodicitu, jak pracovat s jednotlivými ukazateli, jak vyhodnotit změny vnímání jednotlivých atributů Vaší značky zákazníky, jak najít úzká místa v nákupní cestě zákazníka (funnely) a jak určit úspěšnost Vaší reklamy. To vše mj. díky benchmarkům a roky ověřeným indexům ResSOLUTION Group.

  1. Jak na cílovku a k čemu segmentace?

Lucie Vlčková - Senior Research Manager, Nielsen/ResSOLUTION Group


Druhá část Vám přiblíží, jak segmentovat své zákazníky pro lepší pochopení různých skupin spotřebitelů a jejich rozdílných přístupů a chování. Ukáže Vám, že pro různé potřeby lze zvolit různé typy segmentačních postupů tak, abyste maximálně vytěžili data, která máte k dispozici. Dozvíte se také, k čemu je dobré tzv. NPS a jiné užitečné ukazatele. Lucie se s Vámi podělí o cenné informace a data, prezentovaných srozumitelnou formou, která je jí vlastní.

  1. Frameworku, miluji tě: Jak neproměnit data v brandové voodoo

Jan Pacas - Strategy director, Media Age 

Analýza trhu a cílových skupin, brand tracking, mediální data a tak dále a tak dále. Nechat se zahltit množstvím dostupných informací je snadné. Jak to všechno přetavit v jednoduchou, srozumitelnou a účinnou strategii? Nejrůznější frameworky mohou pomoci. Ale jako u všeho i zde platí, že framework je dobrý sluha, ale zlý pán.

  1. Nadřazenost značky: Jak a kdy ji prosadit

Kamila Janečková - Founder, CEO, Strategie Unfolding Wings 

Značky vždy usilovaly o jedinečnou výhodu, která je odlišuje od konkurence. V dnešním světě, kde jsou produkty/služby téměř totožné, dokonce i komodity, je tento úkol stále náročnější. Přesto zůstává nadřazenost značky klíčová pro získání konkurenční výhody, zvýšení podílu na trhu a udržení ziskových marží.

  1. Panelová diskuse

Diskuze řečníků na téma Data v brandu.

Termín
čtvrtek 26. září 2024
Čas
od 14:00
Místo
CLUBCO, Business park Vlněna, Vlněna 5, 602 00, Brno
Informace o přihlášení

Více informací a přihlašovací formulář naleznete zde: https://www.datavbrandu.cz/

Cena: Pro členy RHK 999 Kč, při registraci stačí zaškrtnout u typu vstupenky Zvýhodněné vstupné - Partneři a členové RHK. 

 

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  generali logo  logo-komora   verygoodies    ndb logo
logo DevelopmentAid main large size