Aktuálně můžete využít řadu zajímavých událostí, ke kterým se lze připojit přes internet v pohodlí Vaší kanceláře či domova: exportní webináře nebo online B2B jednání s potenciálními novými partnery ze zahraničí.
Jde např. o virtuální networkingové akce a platformy našich komorových kolegů s možností předem připravených 1:1 jednání:
Tímto způsobem budete mít možnost a prostor setkat se on-line s dalšími registrovanými účastníky z celého světa (firmy, univerzity / R&D instituce, klastry apod.)
O Japonsku: Využijte nabídku bezplatných webinářů EU-Japan Centre for Industrial Cooperation, prostřednictvím kterých získáte praktické informace ohledně vstupu na japonský trh. Více ZDE.
EU SPACE ACADEMY Learning online platform: Vzdělávací platforma, kterou realizuje EUSPA, nabízí bezplatný a přizpůsobitelný online rozvojový program zahrnující workshopy, školení, mentoringová sezení nebo Q&A sessions. Tyto kurzy mohou i českým zájemcům pomoci využít potenciál plynoucí z vesmírného programu EU, poznatků o trhu a dostupných dat o vesmíru. Po absolvování akademie obdrží zástupci malých či středních podnik rovněž certifikát. Více ZDE.
Doing business in the United States – starter guide to your U.S. expansion strategy: Tento webinář v rámci série „Embracing global markets“ připravuje 18. června 2025 Evropská americká obchodní komora v New Yorku. Bude zabývat informacemi, zdroji a přípravami potřebnými k rozšíření vašeho podnikání do Spojených států, včetně právních problémů, se kterými se můžete setkat, souvisejících daňových otázek, strategie vstupu na trh či vyhodnocení trhu/rizik a strategie jejich zmírnění. Více ZDE.
US Economic Outlook: Economic Uncertainty: V dnešní době ekonomické nejistoty je pochopení toho, co nás čeká, důležitější než kdy jindy. Připojte se 23. září 2025 k exkluzivnímu webináři EACC Carolinas s Dr. Josephem C. Von Nessenem, předním ekonomem z Darla Moore School of Business, který rozebere nejnovější americké ekonomické trendy – a co znamenají pro vaše podnikání. Více ZDE.
Ministerstvo zahraničních věcí ČR pro vás pak rovněž připravuje webináře o příležitostech pro české firmy a individuální konzultace s ekonomickými diplomaty. V jejich rámci Vám zprostředkují informace o konkrétních obchodních příležitostech, perspektivních oborech podnikání či kultuře obchodního jednání. Doporučujeme je proto využít jako základ pro podrobnější znalost podnikatelského prostředí a příležitostí zprostředkované zástupcem České republiky v místě, jehož úkolem je pomoci českým firmám v expanzi na daný trh.
Nadcházející webináře MZV:
—
V případě dotazů či zájmu o bližší informace nás neváhejte kontaktovat: O. Hrdlička, tel: 532 194 918, e-mail:
Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.
Spravovat Souhlas
Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
Funkční Vždy aktivní
Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
Předvolby
Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
Statistiky
Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely.Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
Marketing
Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.