Data v brandu
Co vám zásadně pomůže při budování silné značky? Data. Kdekdo je podceňuje, je snadné se v nich ztratit a chce to cvik, aby se s nimi člověk naučil pracovat efektivně. Náš workshop vám odkryje všechny taje a zákoutí práce s obrovským množstvím údajů, které dnes dokáží výzkumné agentury svým klientům dodat.
Program
Nečekejte žádné fiktivní příklady. Představíme vám skutečné příběhy velkých i menších firem, podíváme se také do zahraničí a především ukážeme konkrétní čísla a data.
Jedno odpoledne, spíkři s bohatými zkušenostmi z branže, přednášky s praktickými ukázkami. Pokud se chcete posunout minimálně před 99 % vaší konkurence, tak na našem workshopu zkrátka nemůžete chybět.
Témata a Speakeři:
Jak může brand tracking pomoci ve Vašem podnikání a proč se vyplatí:
Eva Sklenářová – Senior Research Manager, ResSOLUTION GroupJakub Fulín – Media Solutions Director, ResSOLUTION Group
Jak je důležitý tracking pro efektivní budování značky a co vše je možné v rámci něj sledovat. Ukážeme Vám, jakou zvolit cílovou skupinu, jak nastavit velikost vzorku, periodicitu, jak pracovat s jednotlivými ukazateli, jak vyhodnotit změny vnímání jednotlivých atributů Vaší značky zákazníky, jak najít úzká místa v nákupní cestě zákazníka (funnely) a jak určit úspěšnost Vaší reklamy. To vše mj. díky benchmarkům a roky ověřeným indexům ResSOLUTION Group.
Jak na cílovku a k čemu segmentace?
Lucie Vlčková – Senior Research Manager, Nielsen/ResSOLUTION Group
Druhá část Vám přiblíží, jak segmentovat své zákazníky pro lepší pochopení různých skupin spotřebitelů a jejich rozdílných přístupů a chování. Ukáže Vám, že pro různé potřeby lze zvolit různé typy segmentačních postupů tak, abyste maximálně vytěžili data, která máte k dispozici. Dozvíte se také, k čemu je dobré tzv. NPS a jiné užitečné ukazatele. Lucie se s Vámi podělí o cenné informace a data, prezentovaných srozumitelnou formou, která je jí vlastní.
Frameworku, miluji tě: Jak neproměnit data v brandové voodoo
Jan Pacas – Strategy director, Media Age
Analýza trhu a cílových skupin, brand tracking, mediální data a tak dále a tak dále. Nechat se zahltit množstvím dostupných informací je snadné. Jak to všechno přetavit v jednoduchou, srozumitelnou a účinnou strategii? Nejrůznější frameworky mohou pomoci. Ale jako u všeho i zde platí, že framework je dobrý sluha, ale zlý pán.
Nadřazenost značky: Jak a kdy ji prosadit
Kamila Janečková – Founder, CEO, Strategie Unfolding Wings
Značky vždy usilovaly o jedinečnou výhodu, která je odlišuje od konkurence. V dnešním světě, kde jsou produkty/služby téměř totožné, dokonce i komodity, je tento úkol stále náročnější. Přesto zůstává nadřazenost značky klíčová pro získání konkurenční výhody, zvýšení podílu na trhu a udržení ziskových marží.
Panelová diskuse
Diskuze řečníků na téma Data v brandu.