Jak české značky dobývají svět
Prosadit se na zahraničních trzích je pro většinu rostoucích českých firem téměř nutností. Kdy a jak má smysl se připravit na expanzi? Je to otázkou detailních analýz a rozborů daných trhů, nebo o odvaze a experimentu? Co by neměl exportér podcenita s jakými nástrahami musípočítat? Proč se to podařilo právě firmám USSPA a EGOÉ?Poslechněte si jejich příběhy a inspirujte se pro vlastní rozhodování o způsobu dobývání zahraničních trhů v dobách klidných i krizových!
Program
Hosté:
Kateřina Kadlecová
CEO & owner at USSPA
Kateřina je majitelkou české rodinné společnosti USSPA, prvního českého výrobce vířivek a termálních bazénů swim spa, založené v roce 1995. USSPA je lídrem domácího trhu, své vířivky exportuje do více než 20 zemí světa a její produkty získaly nejprestižnější světová ocenění za design v čele s Red Dot Award a Good Design. Kateřina je také držitelkou titulu Manažer roku malých a středních podniků 2020, Manažerka odvětví a Mladý manažerský talent za rok 2016, pravidelně se umisťuje v žebříčku nejvlivnějších žen Česka časopisu podle Forbes a žebříčku TOP ženy Česka mediálního domu Economia.
Richard Vodička
Head of Egoé studio
Richard je ředitelem Egoé studia, kreativní a vývojové součásti skupiny Egoé. Pod střechou studia se potkávají designéři, konstruktéři, technici, grafici i stratégové komunikace. Richard je také šéfredaktorem Magu 519, kurátorem přehlídky Žně designu a věnuje se i přednáškové a konzultační činnosti v oblasti kreativních průmyslů.
Moderátor:
Petr Mikšovič
CEO společností SOVA NET, SOVA STUDIO a BEZONES
Odborný garant Management zóny
Petr je spolumajitelem a jednatelem internetové agentury SOVA NET, který se již mnoho let pohybuje v oblasti marketingu, reklamy a hlavně v prostředí online. Má bohaté zkušenosti s propagací produktů, vytvářením nových projektů a řízením projektových týmů.