Online expanze na německy mluvící trhy
Rozdíly v e-commerce mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem, tvorba analýzy trhu a strategie expanze, branding a brand positioning, právní minimum, finanční náročnost online expanze, jak oslovit zákazníky a navázat spolupráci s obchodními zástupci, SEO optimalizace, sociální sítě v regionu DACH a další marketingové kanály budou tématy semináře CzechTrade, který 5. října 2022 proběhne v Brně.
Program
I. část – E-commerce v DACH regionu
Základní rozdíly oproti CZ trhu
Rozdíly mezi Německem, Rakouskem a Švýcarskem
Tvorba analýzy trhu a strategie expanze
Překlady, jazyková vybavenost a zákaznický servis
Základní náležitosti webových stránek v DACH regionu
Branding a brand positioning v DACH regionu
Právní minimum
Finanční náročnost online expanze do DACH regionu
II. část – Online marketing versus běžné marketingové nástroje
Jak oslovit německého zákazníka a jak se správně prezentovat
Databáze B2B kontaktů a telemarketing
Spolupráce s německými obchodními zástupci
Účast na veletrzích a výstavách
III. část – Online marketing v Německu
SEO – optimalizace pro vyhledavače
Performance online kampaně (PPC, display, reklama na sociálních sítích)
Sociální sítě v DACH regionu
Další marketingové kanály v Německu (Amazon, e-mailing, cenové srovnávače)
Další marketingové kanály v Rakousku a Švýcarsku (willhaben.at, …)
IV. část – Otázky & diskuze