Firma HITmedia je lídrem na poli digitální reklamy v Brně. V současné době funguje dvanáctým rokem a realizuje kampaně po celé České republice. Na naše otázky dnes bude odpovídat její jednatel David Staněk.

David StanekJak vznikla myšlenka věnovat se outdoorové reklamě v digitální formě?

Původně jsem se k reklamě dostal tak, že jsem na dotaz mé sestry co mě baví odvětil, že vymýšlet kraviny. Na to mi řekla, že mám jít dělat do reklamy a já ji poslechl. 

Po několika letech jsem pak pracoval na pozici manažera marketingu a neustále jsem sháněl kvalitní outdoorové plochy pro inzerci a málokterá mne zaujala. Navíc jsem se v té době potkal s kamarádem, který hodně cestoval po světě a ten mi vnukl myšlenku, že statické plochy se již přežily. 

Z jakého důvodu bych měl inzerovat právě u vás?

Všechny plochy, na kterých realizujeme kampaně se nachází na TOP místech s velkým zásahem potenciálních zákazníků. Ať už se jedná o brněnskou Zvonařku, plochy v Praze a krajských městech. Nabízíme navíc vše na klíč. Výrobu reklamního spotu, nasazení, odvysílání i dokumentaci, vše v jednom balíčku a na profesionální úrovni.

Jaké další služby nabízíte?

Další forma reklamy v našem portfoliu je také pohyblivá, jen trochu jiným způsobem. Realizujeme reklamní kampaně na dopravních prostředcích, hlavně autobusech.

Poznamenala současná situace vaši firmu?

Ano, poznamenala. Dělat venkovní kampaně v době zákazu vycházení poněkud pozbývalo smyslu, naštěstí už se situace lepší, ačkoliv firmy dále vyčkávají. I proto jsem začal dělat na novém projektu katalogu ubytovacích zařízení v České republice, který již brzy spustíme na adrese nadovo.cz

Domníváte se, že se český či evropský trh po epidemii Covid 19 změní?

Určitě. Krize je každopádně výzva pro všechny. Naše babičky říkaly, že v nouzi poznáš přítele, což je svatá pravda. Navíc si myslím, že lze v každé krizi získat moudrými a vizionářskými rozhodnutími konkurenční výhodu. Častou odpovědí, kterou teď slýchám je, že reklama je věc zbytná. Omyl. Kdy jindy inzerovat než teď, když jsou ceny více než příznivé? To je mimochodem jedna z variant, jak onu konkurenční výhodu získat. 

Samozřejmě je zde ještě jiná varianta, jet se podívat do Pelhřimova na krematorium...

Máte nějakou nabídku či sdělení pro ostatní členy komory?

Ano, máme pro členy komory akci, kdy mohou v Brně na Zvonařce inzerovat se slevou 66% (viz odkaz ZDE). Samozřejmě jsou k dispozici i další plochy po celé ČR za zvýhodněnou cenu.

Co považujete za Váš největší úspěch?

Svého syna. Kromě role rodiče a podnikatele také trénuji žákovský rugbyový tým v Bystrci. Za úspěch považuji každé šťastné dítě, které jde z tréninku, nebo zápasu s rozzářenýma očima, a které u sportu a hodnot rugby zůstane. Mimochodem rugby je krásný sport pro kluky i holky všech věkových i váhových kategorií. Máte-li doma aktivní děti, neváhejte je přivést k nám.

Vy se ovšem asi ptáte spíše na podnikání. Co se tohoto týče, pak asi fakt, že jsme ve zdraví a stabilitě přežili různé předchozí krize, takže věřím, že zvládneme i tuhle. 

Co Vám udělalo v poslední době největší radost?

Pozitivem poslední doby byl fakt, že jsem se mohl věnovat více svému synovi a dokonce jsem skoro po třiceti letech zase přečetl Rychlé šípy. 

Zvonařka 2

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  generali logo   kooperativa orez logo-komora   verygoodies   
ndb logo     logo DevelopmentAid main large size