Chystáte se pořádat školení, konferenci, prezentaci či obchodní jednání?

Členům RHK Brno rádi nabízíme možnost využít plně vybavené, moderní a klimatizované prostory brněnské komory.

Zajímají vás volné termíny, technické a další zázemí, předběžná kalkulace ceny?
Neváhejte se na nás nezávazně obrátit, máme zkušenosti, pomůžeme vám s organizací a zajištěním.  
Ráda vám pomůže: Dagmar Sedláčková, tel.: 532 194 928, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Máte na výběr z těchto možností:

Velký sál

  • Kapacita: max 80 míst (při uspořádání kino)
  • Další možnost variabilního uspořádání – ženeva, škola, blok, tvar „U“, atd.
  • Vybavení v ceně: klimatizace, ozvučení, dataprojektor, notebook + prezentér, promítací plátno, WIFI, flipchart + fixy.

Malý sál

  • Kapacita: 20 míst
  • Vybavení: klimatizace, dataprojektor, notebook + prezentér, promítací plátno, WIFI, flipchart + fixy.

Učebna

  • Kapacita: 13 stolů, 26 míst
  • Vybavení: klimatizace, dataprojektor, notebook pro přednášejícího, promítací plátno, WIFI, chlipchart + fixy
  • Místnost sice momentálně není vybavena počítači, ale na vyžádání vám zařídíme pronájem notebooků (za poplatek)

Jednací místnost v přízemí („skleník“)

  • Kapacita: 8 míst

Co je výhodou pronájmu u nás:

  • sídlo se nachází v areálu BVV,
  • skvělá dostupnost MHD, možnost parkování, pohodlný příjezd z dálnice D1,
  • plně klimatizované prostory, denní světlo ve všech místnostech,
  • moderní prezentační technika,
  • bezdrátový internet WIFI,
  • ozvučení bez vazeb, vč. mikrofonů atd.,
  • variabilní uspořádání nábytku,
  • využití příslušenství – kuchyňka, šatna a ostatní příslušenství,
  • možnost zajištění občerstvení, obědů – dle vašeho přání,
  • možnost využití interaktivní tabule.

Všeobecné obchodní podmínky a ceník prostor naleznete zde.

Snažíme se Vám nabídnout celou škálu služeb, jejich hlavním posláním je pomoci zejména malým a středním podnikům v jejich snaze prosadit se na českém i zahraničním trhu.

Ve spolupráci s našimi členskými firmami jsme připravili program s jehož pomocí může každá firma získat kvalitní a dostupné poradenství v celé řadě oborů.

Každoročně připravujeme téměř 100 vzdělávacích kurzů, které mohou využít jak manažeři firem, tak zaměstnanci.

Ti z Vás, kteří máte ambice proniknout na zahraniční trhy či hledáte nové kontakty, můžete využít našeho Centra mezinárodního obchodu zahrnující rovněž nabídku aktivit mezinárodní sítě Enterprise Europe Network včetně celního poradenství.

 

 

 

 

Vážení klienti, v termínu 27.12. 2023 je kontaktní místo CzechPOINT z důvodu dovolené mimo provoz. Nejbližší kontaktní místo se nachází na pobočce České Pošty na ulici Heršpická 875/6a

Pro zajištění komfortního provedení služby je vhodné se dopředu objednat emailem.

Ověřovatelská kancelář - Czech POINT RHK Brno - Výstaviště

CzechPOINT

 V současnosti poskytujeme např. ověřené výpisy z:

• Obchodního rejstříku
• Rejstříku spolků (před 1.1.2014 rejstřík občanských sdružení vedený MVČR)
• Rejstříku nadací
• Rejstříku ústavů (před 1.1.2014 rejstřík obecně prospěšných společností)
• Rejstříku společenství vlastníků jednotek
• Rejstříku obecně prospěšný společností (OPS vzniklé do 31.12.2013)
• Živnostenského rejstříku
• Katastru nemovitostí
• Katastru nemovitostí - výpis snímku z katastrální mapy (formát A4)
• Rejstříku trestů (fyzických a právnických osob)
• Registru řidičů - výpis bodového hodnocení osoby
• Seznamu kvalifikovaných dodavatelů
• Registru Ministerstva životního prostředí - MA ISOH (správa a kontrola agendy)
• Insolvenčního rejstříku
• Registru obyvatel
• Registru osob
• Registru osob - výpis z veřejné části
• Registru práv a povinností
• Registru obyvatel - přehledu využití údajů
• Registru osob - přehled využití údajů
• Registru práv a povinností - přehled využití údajů
• Registru územní identifikace
• a můžete učinit podání podle § 72 živnostenského zákona

Zároveň je možné přes kontaktní místa podat zdarma žádost o změnu údajů v základních registrech veřejné správy.

Druhy žádostí:
• Žádost o změnu údajů v registru obyvatel
• Žádost o změnu údajů v registru osob
• Žádost o poskytnutí údajů třetí osobě

Další služby:
• podání podle § 72 živnostenského zákona
• žádost o zřízení datové schránky a žádosti o změny v datových schránkách
• autorizovaná konverze dokumentů - z listinné podoby do elektronické a naopak
• vidimace a legalizace (ověření shody opisu nebo kopie s listinou a ověřování pravosti podpisu)

Výpisy ze všech výše zmíněných rejstříků a další služby Vám budou poskytnuty na počkání proti platbě v hotovosti, platba kartou není možná!
Komplexní ceník poskytovaných úkonů platný od 1. ledna 2024 naleznete zde

Kontakt:
RHK Brno, Výstaviště 569/3, 603 00 Brno
Ing. František Motl, tel. 532 194 919, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Eva Zwiebová, tel: 532 194 913, Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Úřední hodiny:

pondělí          8:00-12:00   13:00-14:00
úterý 8:00-12:00   13:00-14:00
středa 8:00-12:00   13:00-14:00
čtvrtek 8:00-12:00   13:00-14:00
pátek 8:00-12:00 

V rámci podpory exportních aktivit našich podnikatelských subjektů zabezpečuje RHK Brno prostřednictvím Centra mezinárodního obchodu (zahrnujícího mj. také aktivity sítě Enterprise Europe Network) informační servis a napomáhá přímému navazování kontaktů s potenciálními partnery ze zahraničí zejména formou následujících služeb:

  • Semináře a vzdělávací akce s tématikou mezinárodního obchodu, zahrnující specifické dovednosti či aktuální informace z vybraných teritorií
  • Informační a poradenské služby - zkušení a prověření externí poradci jsou připraveni projednat vaše exportní záměry
  • Zahraniční nabídky a poptávky - využijte možnost bezplatného zařazení do databáze mezinárodních obchodních příležitostí sítě EEN a odběr našeho exportního zpravodaje
  • Celní poradenství - usnadníme vývoz vašeho zboží do zahraničí a poradíme a pomůžeme zajistit průvodní doklady pro export zboží
  • Teritoriální informace - informace o hospodářské situaci a podnikatelském prostředí jednotlivých států
  • Informace o mezinárodních akcích - veletrhy, výstavy, kongresy, konference, fóra, kooperační burzy apod.
  • Příprava a realizace obchodních misí, kontaktních setkání zástupců českých a zahraničních firem doma i v zahraničí
  • Zjištění bonity potenciálních zahraničních obchodních partnerů - možnost zjistit, jak platí své závazky, zda nemají dluhy, nejsou v konkurzu či likvidaci a jsou registrovanými podnikatelskými subjekty
  • Zabezpečení průběhu zahraničních návštěv na RHK Brno, poskytování informací o podnikatelském prostředí Brna a jižní Moravy
  • Udržování kontaktu a spolupráce s partnerskými komorami a dalšími organizacemi doma i v zahraničí

Projekt „Centrum mezinárodního obchodu“ je pak realizován i díky finanční podpoře Jihomoravského kraje (do 31. prosince 2024) a statutárního města Brna (do 31. prosince 2026). V souvislosti s jeho realizací se nabízí pro podniky z našeho regionu zejména možnost účasti na vybraných obchodních misích, zapojení do kurzu "Manažer mezinárodního obchodu" a veřejná podpora (v režimu de minimis) ve formě "exportních voucherů". Jedná se o finanční nástroj napomáhající zvýšení exportních schopností místních MSP v podobě jednorázové dotace (voucher pokrývá 75 % ceny zakázky, a to až do výše 75.000 Kč), které povedou k posílení konkurenceschopnosti jihomoravských podnikatelů, a to zejména tím, že napomůžou při jejich internacionalizaci, např. v podobě účasti na mezinárodních veletrzích, výstavách a konferencích, v oblasti marketingu či specializované individuální poradenské služby (např. oslovení potenciálních obchodních partnerů v zahraničí a ověření jejich zájmu o výrobek/službu či analýzy konkrétních oborových příležitostí v zahraničí, komplexní pohled na vybrané teritorium, obor a podmínky pro podnikání, zahrnující charakteristiku trhu, právní a ekonomickou situaci, rešerše ve spojení s právy duševního vlastnictví aj.).

Hospodářská komora České republiky a její regionální síť ve spolupráci s Ministerstvem zahraničních věcí ČR potom zavedla pilotně ve vybraných krajích pozici tzv. Krajského exportního specialisty, který je od podzimu 2018 na RHK Brno k dispozici jihomoravským podnikatelům, kteří mají zájem prosadit se na zahraničních trzích.

V případě dotazů či zájmu o naše služby nás neváhejte kontaktovat:  Mgr. Oto Hrdlička, tel: 532 194 918, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Zprostředkujeme Vám špičkové podnikatelské poradenství a konzultace za velmi výhodných podmínek, pro členy RHK Brno je zajištěna jedna konzultační hodina zdarma.


RHK pikt celni problematika                        Celní problematika          

Jak postupovat?

RHK pikt daně Daně  
 
 RHK pikt dotace Dotace   Formulujte svůj dotaz.
 RHK pikt ekologie Ekologie   ipka 
 RHK pikt ekonomika Ekonomika a finance   Pošlete nám jej e-mailem. 
 RHK pikt inovace Inovace    ipka
 RHK pikt IT Informační  a komunikační technologie               Zkontaktujeme Vás. 
 RHK pikt kyberneticka bezpecnost Kybernetická bezpečnost   ipka 
 RHK pikt marketing Marketing a komunikace   Zajistíme úvodní konzultaci
za zvýhodněnou cenu.
 RHK pikt patenty Patenty a ochranné známky   ipka 
 RHK pikt pravo Právo    Propojíme Vás s poradcem.
 RHK pikt reality Reality   ipka.
 RHK pikt zahranicni obchod Zahraniční obchod    Navazující konzultace již dohodnete přímo
s konzultantem za jeho tarifní cenu.
  bankovnictvi Finance    

 


tlačítko1

Kontakt a bližší informace:
Jaroslava Martinková
e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel: 532 194 930

Budova-RHK-Brno 4 zmenRegionální hospodářská komora Brno je samostatným právním subjektem v rámci sítě Hospodářské komory České republiky.

Je zapsána v obchodním rejstříku. Byla zřízena na základě Zákona 301/1992 Sb. o Hospodářské a Agrární komoře.

Slouží k podpoře podnikatelských aktivit, k prosazování a ochraně zájmů členských firem.

Jsme hostitelskou organizací mezinárodní sítě Enterprise Europe Network, do které je začleněno na 600 partnerů z více než 50 zemí.

 

RHK Brno poskytuje služby v oblasti:                                     

  • vzdělávání
  • poradenství
  • podpory obchodu
  • vystavování exportní dokumentace
  • služby CzechPoint
  • pronájem vlastních prostor členským firmám
  • odborné služby Enterprise Europe Network zaměřené na podporu a zvyšování konkurenceschopnosti především malých a středních podniků

 

Z historie:

  • Obchodní a živnostenská komora v Brně byla založena na základě zákona č. 122 v roce 1850
  • Činnost původní komory v Brně byla ukončena k 1.1.1949, kdy vlastnila v Brně 7 budov, z nichž ještě 4 jsou dodnes ve státním vlastnictví.
  • 9.10.1990 byla v Brně obnovena komorová činnost otevřením Regionální kanceláře Československá obchodní a průmyslové komory v Brně.
  • 29.1.1993 se konala ustavující Valná hromada samostatné Obchodní a hospodářské komory v Brně, která dosáhla největšího počtu členů 703 v roce 2008.

V čele RHK Brno stojí představenstvo, které má 23 členů, jeho činnost kontroluje dozorčí rada, spory mezi členy řeší smírčí komise.

logo spoluprace1

 

RHK Brno zahájila v červenci realizaci projektu „Podnikáme bez hranic“ v rámci OP Přeshraniční spolupráce SR – ČR.

 

Leader projektu:        Regionální hospodářská komora Brno

 

Partner v projektu:    Trenčianska regionálna komora SOPK

 

Partner v projektu:    Mendelova univerzita v Brně – Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií

 

Délka trvání projektu: 1.7.2014 – 31.3.2015

 

Cílem projektu je rozvoj spolupráce mezi Brněnským a Trenčínským regionem, vytvoření sítě mezi regionálními institucemi, podpora podnikání na obou stranách hranice a vytvoření „Informačních center“ pro podnikatele v Brně a Trenčíně a vytvoření portálu pro studenty a absolventy vysokých a středních škol pro přípravu na zahájení podnikání.Cílovou skupinou projektu jsou malí a střední podnikatelé, začínající podnikatelé a studenti a absolventi.

 

V rámci projektu vznikly 3 portály:

Portál S1

Je určen především partnerům projektu a členským firmám RHK Brno a TRK SOPK Trenčín, mohou jej však využít i ostatní firmy. Umožňuje vkládání nabídek, poptávek a volných pracovních míst, naleznete zde však i informace o legislativě a službách poskytovaných partnerskými institucemi.

Portál S2

Je zaměřen na navázání a podporu spolupráce mezi firmami a univerzitami. 

  • Firma má možnost prostřednictvím tohoto portálu navázat kontakty s univerzitami a následně s nimi spolupracovat na výzkumných projektech či ovlivnit náplň a kvalitu vzdělávacích programů škol.
  • Student může na základě požadavku firmy zpracovat bakalářskou, diplomovou či jinou práci, která bude řešit její problémy.
  • Portál umožňuje firmě vyhledat studenta, který u ní absolvuje praxi a získá odborné znalosti. Tento student se později může stát platným a již zaškoleným zaměstnancem firmy.

Portál S3

Tato část projektu je zaměřena na začínající podnikatele, a to nejen z řad studentů. Naleznete zde informace,  jak začít podnikat v České republice i na Slovensku. Pro firmy, které svoji podnikatelskou činnost již realizují, je určena část zaměřená na tvorbu podnikatelských sítí a klastrů.

Kontaktní osoba: Ing. Jiří Šafránek, tel: 532 194 925, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Vážení členové RHK Brno,

připravili jsme pro Vás speciální sekci, ve které můžete nabídnout své výrobky či služby ostatním členům s odpovídající výhodou svoje služby nebo naopak za zvýhodněných podmínek využít nabídek jejich.

Chcete zadat nabídku či poptávku, kontaktujte nás.

Kontaktní osoba: Ing. Petra Lapešová, tel: 532 194 951, e-mail: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

Hledáte nového pracovníka, nabízíte praxi či brigádu?

Jste nebo budete ve výpovědi z organizačních důvodů? Končí Vám smlouva na dobu určitou?

Jste čerstvým absolventem školy? Hledáte zaměstnání či brigádu?

RHK Brno Vám nově od června 2016 přináší bezplatnou možnost zprostředkování nabídek a poptávek pracovních míst pomocí burzy práce.

 

Nabídky pracovních míst

 

Uchazeči o zaměstnání – životopisy

 

 

Pro bližší informace k uveřejnění nabídky či poptávky nás kontaktujte na:
Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. nebo Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel. 532 194 928/1

 

Čím dál více si lidé, ale i firmy uvědomují, že svou činností negativně ovlivňují životní prostředí. Od myšlenky je již jen kousek od realizace prvních kroků ke snížení LOGO GO GREEN 1nepříznivých dopadů na životní prostředí. Vše začíná u malých věcí a každý musí začít sám u sebe.

Třídíte odpad? Vyznáváte minimalismus či dokonce zero waste? Chodíte nakupovat do bezobalových obchodů? Chodíte nakupovat s vlastní textilní taškou? Používáte ekologickou kosmetiku či čisticí prostředky?

Podařilo se Vám zavést nějaká opatření u Vás ve firmě?

  • Ano? Podělte se s námi a inspirujte tak ostatní!
  • Ne? Nechte se inspirovat příběhy, které budeme v rámci zelené série přinášet.

Protože si představenstvo RHK Brno uvědomuje, že zelené chování firem je důležité, tak environmentální hodnoticí kritérium bude zařazeno do příštího ročníku soutěže TOP MSP organizovaného RHK Brno.

Zemi nedědíme po předcích, nýbrž si ji jen vypůjčujeme od našich dětí.“ (Antoine de Saint-Exupéry)

A je jen na nás, v jakém stavu jim ji předáme.

Přinášíme nové inspirativní zkušenosti členských firem. Chcete inspirovat ostatní a být zařazeni do tohoto zeleného seriálu? Dejte nám vědět na Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..

2024 loga vzdelavani

Název projektu: Rozvoj digitálních dovedností členů RHK Brno

Registrační číslo: CZ.31.6.0/0.0/0.0/23_101/0008601, Národní plán obnovy, Výzva č. 101 Další profesní vzdělávání zaměstnanců v oblasti digitálních dovedností (IT) a Průmyslu 4.0 "NPO - Digi pro zastřešující subjekty"

Zahájení projektu: 1. 1. 2024


Popis projektu

Cílem projektu je realizace vzdělávacích aktivit, které povedou ke zvýšení kvalifikace a odbornosti našich zaměstnanců.

Do projektu bude zapojeno minimálně 200 zaměstnanců členských firem. 

 

Zapojeni zaměstnanci se budou účastnit vzdělávacích kurzů zaměřených na posílení digitálních dovedností, včetně těch pro Průmysl 4.0 - robotizace, automatizace nebo práce s umělou inteligencí (AI).

 

Realizátor projektu

Název: Regionální hospodářská komora Brno.
IČ: 48907723
Adresa:
Výstaviště 569/3, 603 00 Brno
Kontaktní osoba:
Mgr. Petr Martínek
email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
tel.: +420 532 194 921
mob.: +420 739 618 155

Zůstaňte v kontaktu

Formulář se odesílá, počkejte prosím...

Vaše soukromí je pro nás důležité. Jestliže se chcete dozvědět více o našich zásadách při ochraně osobních údajů, přečtěte si zde.

Generální partner:

DRFG Investiční skupina logo2018              czech fund

Naši partneři

logo brno3 logotyp jihomoravsky  generali logo  logo-komora   verygoodies    ndb logo
logo DevelopmentAid main large size